PERCUSSIÓ CORPORAL

Ahir vam anar a fer un taller de percussió corporal a Horta, al Mas Guinardó.



Mans, cames, peus, pit, panxa, dits i cara van ser les nostres eines per treballar amb altres companys i companyes diferents patrons rítmics tot ballant amb músiques actuals. 







La sessió se'ns va fer molt curta perquè ens ho vam passar d'allò més bé utilitzant el nostre cos per expressar-nos i comunicar-nos.




Després vam poder gaudir d'una estona de joc i en acabar de dinar vam anar a visitar l'edifici modernista de l'Hospital de Sant Pau i l'espectacular façana de la Sagrada Família.




Comentaris

  1. Hola em dic Asma mha agradat molt aquesta escorsio

    ResponElimina
  2. Soc la Lidia i la sortida em va agradar, moltissim!!

    ResponElimina
  3. Hola soc el Joel Granda i m'ha agradat molt aquesta sortida

    ResponElimina
  4. hola soc la H.Saray mha agradat molt aqueta escurcio

    ResponElimina
  5. Hola carol soy Mateo me pareció muy interesante la clases

    ResponElimina
  6. Hola soc la Martina i em va agradar molt!!!

    ResponElimina
  7. Hola, sóc la Martina,va ser una experiencia molt guay!!!m'ha agradat molt

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

TA, TA, TA, TAAAAA...

CONCURS "ON ETS MARINA?"